Plek gevonden

8 Jun

Verschillende blogsites uitgeprobeerd, maar ik geloof dat dit ‘m gaat worden. Op sommige pagina’s kon je geen widgets invoegen, bij een andere aanbieder was het praktisch onmogelijk om andere blogs tegen te komen. Kon je alleen maar at random naar de volgende blog en dan kwam ik weer op 38 ik-maak-kettingen-helemaal-zelf- blogs terecht. Of blogs in het Italiaans of Spaans. Leuk, maar niet zo praktisch. Hier dus mijn plekje gevonden en daar was ik meer dan ooit aan toe!

2 Reacties to “Plek gevonden”

  1. Man Teng 12 juni 2011 bij 21:44 #

    Heb zo net al je berichtjes gelezen en ik wou even zeggen dat je erg vlot schrijft! Ik las het in ieder geval zo weg. Ik ga je in ieder geval volgen 😉 Ga je nog later misschien bloglovin’ aanmaken? Zo zie ik meteen wanneer je een nieuwe update hebt geplaatst! Succes verder met je blog!

    • meerdanooit 12 juni 2011 bij 23:39 #

      Lief dat je hier een reactie achterlaat en thx voor de tip. Heb me meteen aangemeld, dus vanaf nu ook te volgen via bloglovin, alleen niet met van die mooie hartjes als bij jullie 🙂

Geef een reactie

