Bye bye love

9 Jun

Cole is weg. Zaterdag zag ik hem nog. Toen vertelde hij me dat hij een huurder had gevonden voor zijn huis en dat hij naar Spanje ging. Gewoon om te proberen hoe ver hij komt. Van de voetbalwedstrijd die we zouden kijken volg ik bijna niks meer. We praten de hele nacht. Over zijn zoektocht, zijn werkkansen daar, hoe ik hem daar kom opzoeken, hoe hij in de zomer nog terugkomt om zijn verjaardag te vieren, hoe hij dan de kamer binnenkomt terwijl hij dat ene nummer draait over het maken van the right choices en het never nemen van de wrong turns. Nog één keer vrijen we de sterren van de hemel, vallen we naast elkaar in slaap, hoor ik hem zachtjes snurken. Hij maakt ontbijt voor me, samen oefenen we zijn cursus Spaans. En dan laat ik hem alleen. Ik geef hem nog een laatste kus en ik weet dat ik hem niet meer ga zien. Ik voel het. Tranen prikken achter mijn ogen als ik naar huis toeloop. Ik weet dat ik hem niet ga opzoeken en ik weet ook dat hij zijn verjaardag hier niet komt vieren. Dit was het dan. Goodbye Cole and good luck!

Geef een reactie

