Boybands

10 Jun

Bij de Coen en Sander Show hadden ze deze week de Boyband top 17. Ik werd al misselijk bij de gedachte. Oké, toen ik nog een puppy was, was ik helemaal fan van the New Kids on the Block. Maar dat heeft één album geduurd en toen was ik voor de rest van mijn leven genezen van de boybandliefde. Ik had geen favoriete Take Thatter. Boyzone? Ik zou geen nummer van ze kunnen noemen en daar prijs ik me gelukkig mee. Ik woonde vroeger vlakbij een televisiestudio waar Take That naartoe zou komen. Het veldje ervoor werd bezet door hysterische meisjes, met slaapzakken, veldbedden, tentjes, caravans, tuinstoelen en hysterische spandoeken. Wat hebben mijn vrienden en ik om ze gelachen, al die bakvissen.

Maar ja, like it or not… je groeit wel op in een tijd met al deze nummers steeds op de radio en de feestjes. Je kent ze dus wel en je hebt herinneringen aan die nummers. Een paar van die nummers kom je natuurlijk tegen op elke bed-cd en op de anderen heb je geschuifeld met die ene jongen, kwam precies uit toen het uit was met die, je kent het wel. En toen die top 17 vandaag werd uitgezonden was het dus een feest der herkenning. Ik wist niet welk nummer van welke boys was, ik heb geen idee hoe die bepaalde zangers heten, maar ik kon ze allemaal meezingen. Al zag de top drie er wel wat anders uit dan die van mij.

Dus voor één keer (ik moet toegeven dat ik een leuke middag in de auto had) mijn top 3:
1. New Kids on the Block,  Tonight
2. East 17, all right
3. Take that, babe

En nu wil ik het er nooit meer over hebben!

Geef een reactie

