I had the time of my life

13 Jun

What was I thinking. Mijn vrienden afgezegd om met hem te gaan stappen. Hij belde dat ‘ie iets later is. Daar zit ik. Ik zie er veel te sexy uit in dat café. Voor me staat een halve liter bier. Ik vroeg om een biertje, maar dit schijnt de standaard te zijn. Een teken dat ik in een foute toeristentent ben beland. Het bier smaakt me niet en tegen heug en meug drink ik het glas leeg. Als hij lopend was gekomen was hij nog sneller dan nu, maar hij is met de scooter. What takes him so long? Ik drink de laatste twee slokken van mijn bier, trek mijn jas aan en sta op. Ik loop de deur uit, botst er een vent gewoon tegen me aan. ‘Wat doe jij nou?’, roept hij. Roept hij notabene. Hij loopt toch tegen mij aan. Dan pakt hij me vast en kust me. ‘Je wou toch niet al weggaan?’, fluistert hij in m’n oor. Het is James. Hij houdt me zo stevig vast en ik voel mijn boosheid weggebben, ik smelt. Ik doe mijn uiterste best om mijn boosheid vast te houden, maar die lach, dat lijf en hij… Hij tilt me op, draagt me die tent uit, kust me hartstochtelijk en vertelt me hoe blij hij is dat we de hele avond en nacht samen hebben. Hij neemt me mee naar een club waar ik al 100 keer voorbij ben gelopen, maar nog nooit ben binnen geweest. Als we binnenkomen zie ik alleen maar mooie vrouwen. Hele lelijke mannen en prachtige vrouwen, maar hij heeft alleen maar oog voor mij. We dansen, eerst voorzichtig, maar steeds uitbundiger en steeds intiemer. We zingen keihard met de muziek mee en we zoenen. En we dansen en we zoenen en hij is geweldig en ik ben geweldig. Wij zijn geweldig. Het lijkt wel of wij de enigen zijn die die avond dansen, de muziek is voor ons gemaakt, we gaan helemaal in elkaar op en zien niemand om ons heen. Het is nu diep in de nacht, hij moet morgen werken. We eindigen al zoenend bij de garderobe. We kunnen geen afscheid nemen van elkaar. We staan daar al minstens een half uur en kunnen elkaar maar niet loslaten. Hij vraagt me mee naar z’n huis en daar gaan we samen, ik bij hem achterop de scooter. Ik hou hem stevig vast en voel me weer heel even 16 jaar. Als dit geen echte liefde is…

Nog nooit heb ik me zo perfect, zo één gevoeld met iemand. Hoe kan iemand dat nou overtreffen?

Geef een reactie

