Oh my tweet

17 Jun

Vond vanochtend een mailtje in m’n inbox van m’n directeur met als onderwerp: wil ik weten wat je met je tweets van 9 uur geleden bedoelde? De inhoud van het mailtje was verder: ik wist niet dat social media zo ver ging…
Groetjes en dan zijn digitale handtekening.

Heb ik iets raars getweet? 9 uur geleden?
Oh f*ck!!! Trending topic was #3wordsaftersex. Mijn timeline stond er vol mee. Ik werd er melig van, vond dat ik wel betere wist en knalde er zo drie online. Tsja…  Nou… m’n twitter is een privé account, wel openbaar, maar er staat nergens in m’n bio voor wie ik werk. Hoe zal ik nu reageren naar m’n directeur? Zal ik reageren? Wat zou jij doen?

Eén reactie to “Oh my tweet”

  1. Sandra 17 juni 2011 bij 20:59 #

    Lang leve de social media!

Geef een reactie

