Das mijn winkel!

18 Jun

Het regent, het regent… echt weer om binnen te zitten en een filmpje te kijken. En ik heb nog een paar filmpjes op mijn lijstje staan, maar afgelopen donderdag begaf mijn dvd-speler het. Midden in een film. Marlin en Dorey zitten net in de grote golfstroom op de rug van een schildpad onderweg naar Sydney. Maar de grote samenkomst tussen vader en zoon was ons niet gegund. Het ding bleef hangen. En wat ik ook probeerde, het werd alleen maar erger. Nu pakt ie dus geen enkele dvd meer. Hij blijft ze eindeloos laden en dan vertelt het schermpje me dat hij de disk niet herkend heeft. Fijn. Dvd weer, zonder dvd-speler.

En aangezien het weerbericht niet veel beters beloofd (en mijn kind steeds vraagt of papa Nemo al gevonden heeft..) ben ik vandaag op zoek gegaan naar een nieuwe dvd-speler. Nu heb ik twee electronicazaken in mijn buurt. Op de websites eerst even het aanbod vergeleken en toen naar de winkel gegaan. Daar aangekomen hebben ze de dvd-speler wel, maar is ‘ie 20 euro duurder dan online. Ik ga nog vragen of het geen vergissing is, maar nee. Dus als ik nu naar huis ga en datzelfde apparaat online bestel dan scheelt me dat 20 euro. Dan mag ik die dvd-speler ophalen in hetzelfde filiaal als waar ik nu sta… ‘Tja’, stamelt de verkoper, ‘het is een webshop hè, dat scheelt personeel.’ Nou vraag ik je…

2 Reacties to “Das mijn winkel!”

  1. Man Teng 18 juni 2011 bij 23:12 #

    Mijn vriend werkt toevallig bij de Mediamarkt en bij hem op de afdeling gaan ze wel altijd mee met de webshop-prijzen van hun eigen winkel, zolang je goed zeurt en er een beetje drama van maakt. Het verschilt echter wel per filiaal en per afdeling of ze meegaan met de prijs. Ik maak het er niet duidelijker op volgens mij, maar dat terzijde.

    Hopelijk ziet je zoontje hoe Marlin, Nemo gaat vinden ^_^

    • meerdanooit 18 juni 2011 bij 23:35 #

      De verkoper zei nog dat er wel te onderhandelen viel, maar niet voor het hele bedrag, dus nu heb ik ‘m online besteld. En kan ik ‘m komende week ophalen 🙂

      Ik geloof dat hij Finding Nemo al 100 keer gezien heeft en zich toch elke keer weer afvraagt waar Nemo nou is, hij moet nu gewoon iets langer wachten op t antwoord 🙂

Geef een reactie

