Pizzafeest

23 Jun

Groot feest vandaag. We aten pizza en die maak ik zelf. De lol begint dus al met de bedenken wat we er op gaan doen. Dan winkelen en het allemaal uitzoeken. Dan naar huis en een schort om en pizza maken. Zelf de tomatensaus erop smeren, beetje op je handen, beetje op je schort, beetje in je mond. En de keuken? Die kon ook nog wel een kleurtje gebruiken. En terwijl ik de enorme troep aan het opruimen ben, staat mijn zoon op een keukentrapje te kijken naar hoe die pizza rondjes draait in onze oven. Vlak voordat de pizza klaar is, roep ik hem nog even bij me. Dan bakken we samen twee eitjes voor bovenop de pizza. En daarna is het smullen geblazen. Een makkelijk recept voor een gelukkig kind.

2 Reacties to “Pizzafeest”

  1. Sandra 24 juni 2011 bij 16:37 #

    Klinkt heerlijk, lekker genieten! Jammer dat wij geen oven hebben.. 😦

    • meerdanooit 25 juni 2011 bij 00:42 #

      Het was ook heerlijk. Eten met je handen mag, knoeien mag. Wel oude kleren aan, maar daarna alles in de was. Je hele gezicht rood van de tomatensaus, maar hé… we hebben wel lekker gegeten.
      En leven zonder oven… kan het me bijna niet meer voorstellen…

Geef een reactie

