Comedy night

24 Jun

 Ik was z’n zoveelste volger en daarom heeft hij mij voor 2 personen op de gastenlijst gezet voor z’n voorstelling vanavond. Mijn kans om Marcel eens een avond mee uit te nemen. Marcel is één van m’n beste vrienden en heeft een eigen radioprogramma. Daardoor krijgt hij vaak kaartjes voor concerten of laat hij ons op de gastenlijst zetten voor een club. We gaan ook vaak samen naar de film. Onze ideale avond begint met sushi, dan cocktails drinken en daarna dansen. Dansen tot de lichten aangaan en dan weer met de taxi naar huis.
Vanavond zijn de rollen omgedraaid, nu neem ik hem eens mee. Naar stand-up-comedy dus. Hij was blij verbaasd toen ik ‘m vroeg, dus ik ben heel benieuwd. 
Vanavond eerst wat drinken met m’n vriendinnen, daarna met Marcel de stad in. Het wordt weer een geweldige avond!

Geef een reactie

