Lege accu toch nog ergens goed voor…

29 Jun

Ik heb een conditie van niks. Vandaag op de fiets naar m’n werk gegaan en m’n kind naar de crèche gebracht met de fiets. Dat is ongeveer 45 minuten  fietsen. De heenweg ging lekker snel, ik was er voordat ik het doorhad. Twee enorme joekels van bruggen, maar het ging allemaal oké. Ik was net op tijd op m’n werk. Op de terugweg had ik enorme wind tegen. Heb een half uur gedaan over het stukje naar de crèche, was 7 minuten te laat, dat kost me weer 20 euro. Maar stond daar al vrij uitgeput. Nu heb ik ook al een jaar lang niet langer dan 5 minuten op een fiets gezeten. Nu scheen ook nog de zon fel, had ik alweer twee wijntjes op… En moest ik nog met tegenwind en kind achterop door de weilanden heen naar huis. Daar nog zes trappen beklommen en toen heb ik een kwartier lang uitgeteld op de bank gelegen.

De fiets dus… Dat moet wel onwijs goed voor me zijn. Ga ik vaker doen!

Geef een reactie

