Droomlijstje

4 Jul

Helemaal gefascineerd door de fashionsite Fashiolista. Je kan er laten zien welke kleding je mooi vind. Je eigen stijl. Kleding die je mooi vind ‘like’ je. Eigenlijk staat er ‘love it’. En het plaatje staat in je profiel. Je kan ook lijstjes maken en andere fashiolista’s volgen.

Ik ben al de prachtigste jurken tegen gekomen. Mocht ik ooit gaan trouwen, dan zit ‘ie er tussen. Mooie jassen, dr. Martens die ik niet kende, maar wel graag wil hebben. En zulke mooie sieraden. Ik leer ook weer sites kennen die ik helemaal niet kende en on top of it, niet alles is zo duur als het eruit ziet. Eigenlijk is deze lijst m’n wishlist. Ik wou dat ik al die kleren met een klik van mijn muis in m’n kast had hangen. Zo ver is het nog lang niet. Vooralsnog komt er één item overeen.
*Droomt lekker verder*

 

Geef een reactie

