The perfect man

25 Jul

Wat verwacht ik van een man vragen ze me. Wat voor hobby’s moet hij hebben, hoe ziet hij eruit? Hoe oud is hij en in welke regio woont hij, wat voor opleiding heeft en wat voor werk doet hij… tsja… blijkbaar ben ik niet zo kieskeurig.

De mannen waar ik tot nu toe een relatie mee heb gehad varieerden van universitair geschoold tot ongeschoold. Van manager tot bouwvakker en ertussenin. Opleidingsniveau en het soort baan is nooit de reden geweest waarom het mis is gegaan.

De mannen die ik aantrekkelijk vind. Ik val op mannen met rood haar, mannen met dreads en ondertussen vind ik deze mannen ook erg aantrekkelijk:

Hugh Jackman, Lenny Kravitz, Simon Baker, Viggo Mortensen, Matt Bomer en ik kwam gisteren Remy Bonjasky tegen Pfffoooeh!!!!

Dus zegt u het maar, wat vul ik nu in? Voor zo’n computersysteem lijkt het net of ik op alle mannen val en dat is dan weer niet zo. Ze moeten een bepaalde uitstraling hebben, een bepaalde charme, een soort brutaliteit. De lach, de ogen, tsja, noem het maar de x-factor en dat kan ik dan weer niet invoeren in m’n lijstje.

Dus beste datingsites. Ik zoek zo’n man. Verder moet hij lief zijn, betrouwbaar, voor zichzelf kunnen zorgen en een klein beetje gek zijn, wil wel kunnen lachen natuurlijk! Zou dat kunnen, por favor?

Eén reactie to “The perfect man”

  1. Anoniem 26 juli 2011 bij 08:31 #

    Hallo meerdanooit,

    Ik ben het helemaal met je eens vwb de perfecte man. Jouw keuzes lijken verdacht veel op de mijne. Vooral Viggo…..die man is het helemaal.

    Ik hoop dat je ooit je eigen Viggo vindt!

    Liefs,
    Annette

Geef een reactie

