Astrologische match

8 Aug

Oké, ik ben weer een beetje aan het doordraven, maar vandaag over de mail, hebben we het over verjaardagen en hij vertelt me wanneer hij jarig is. Meteen even mijn Chinese astrologieboek erbij gepakt en wat denk je: we zijn een gelukkige en vruchtbare combinatie omdat we elkaars behoeften en gebreken zo goed begrijpen.
En ik zei al doordraven. Het kan er bij mij niet in dat ik met alle mannen die in dat ene jaar geboren zijn een match ben, daarom kijk ik altijd even op Catharinaweb naar de combinatiehoroscoop. Chinese jaarteken in combinatie met je westerse maandteken. In mijn geval vissen – paard en hij een schorpioen – hond. De site noemt ons passende partners.
Ik ben heel benieuwd. Tot nu toe heb ik tegen beter weten in volgehouden dat het universum toch niet kan bepalen of ik gelukkig word met een man of niet. Maar het klopt iedere keer. Dus nu heb ik zowaar een astrologische match gevonden. We zullen zien.

Geef een reactie

