You got mail

8 Aug

Al m’n tabjes staan open. M’n facebook, twitter, hotmail en m’n gmail. Ik kijk gespannen naar het scherm. Heeft ‘ie al gemaild, maar op het tabje verandert het getal maar niet van 940 naar 941 (ongelezen mail). Jaaaah, 941! F*ck reclame. En zo gaat het al de hele dag. Heb helemaal kriebels in m’n buik. Iedere keer is het weer andere mail die ik ontvang, maar niet van hem.

Gek hè. Ik ken hem niet eens, we mailen nog maar zo kort met elkaar, maar ik ben er nu al gewend om wakker te worden, mijn computer aan te doen en zijn mail te lezen. Vandaag dus niet… Of wacht, nog even kijken… Nee, nog steeds niks.

Hij wilde met me afspreken in het echt, ik deed hem een paar suggesties, hij kon niet, maar deed mij een paar suggesties, ik kon niet en nu zitten we even in een impasse.
Ik heb dus echt enorme kriebels in m’n buik. Dat is een goed teken. Nog even checken, ja? Nee? Nee, weer geen mail. Weet je wat, ik stuur zelf wel even mail!

Update
We mailden elkaar tegelijk…. ik kon ook echt weer niet wachten hè!
Ha leuk, nog steeds kriebels!

2 Reacties to “You got mail”

  1. Nathalie 13 september 2011 bij 13:07 #

    Haha, leuk, ik ben benieuwd wat je besloten hebt na de eerste date.

    • meerdanooit 13 september 2011 bij 20:45 #

      Om er niet mee door te gaan. We hebben wel weer een paar keer gemaild, maar ik merkte dat ik steeds afstand hield waar hij verder wilde…

Geef een reactie

