Love is in the air

12 Aug

De hele dag al vlinders in m’n buik. Vandaag hebben we afgesproken dat we elkaar woensdag gaan zien. Eindelijk!

Ik had het de afgelopen dagen druk met de verjaardag van mijn zoon, feestje, visite, alles voorbereiden (loopfietsje kopen :-)) en even geen tijd om de computer aan te zetten. Hij sliep er slecht van. Had ik geen interesse mee, waarom liet ik niks van me horen? Maar dat vroeg hij gelukkig niet, hij voelde alleen maar die onzekerheid. Het lijkt alsof we al iets hebben met elkaar zonder dat we elkaar gezien hebben, maar het contact is zo intens. Hij moest me zien!

Woensdag dus… Love is in the air!

Eén reactie to “Love is in the air”

  1. Sandrikus 12 augustus 2011 bij 23:05 #

    Wauw Spannend!! 😀

Geef een reactie

