A walk in the park

17 Aug

Vandaag is het zover. Mijn eerste internetdate. Hij heeft zijn profiel verwijderd van de datingsite en het is een tijdje geleden dat ik z’n foto gezien heb. Zou ik hem herkennen? Hij is maar4 centimetergroter dan ik en ik heb toch m’n hakken aangedaan. Goed plan of niet? En met al deze gedachten in m’n hoofd en een lichte spanning in m’n buik rij ik naar kantoor.

En dan popt ineens die vraag op. Zou hij net zo leuk zijn als James? Whaaaarg, waarom denk ik dat nou? Niemand is als James. James is lief en vrij en blij. Hij is een vlinder die van bloem tot bloem gaat, heel veel liefde en energie geeft, maar altijd weer onderweg is naar de volgende bloem. En dan vraag ik me af welke eigenschappen ik wel in Cas terug zou willen zien. En dat zijn eigenlijk twee dingen. Het vanzelfsprekende lief zijn, dat er altijd in zat. Het hart in de sneeuw dat wekenlang op de achterruit van m’n auto zat…

En ik wil graag een man hebben, waarbij ik me op en top vrouw voel, maar die me af en toe weer een meisje kan laten zijn. Ik weet niet of dat een vereiste is, maar dat vind ik altijd wel erg leuk en aantrekkelijk aan een man.

Dus Cas… het spijt me, maar je wordt meteen langs een meetlat gelegd. Ik denk dat ik het eerste bij jou al zeker gevonden heb, maar het tweede… Als dat op en top vrouw maar goed zit!

Heb me vanochtend al een paar keer omgekleed en nu is het aftellen voor onze wandeling in het park. Ik heb er heel veel zin in en voel heel veel vlinders. Als die regenwolken nu maar overdrijven…

Geef een reactie

