Uitverkoop

25 Aug

Ben spulletjes aan het verkopen op Marktplaats. De fiets die ik kreeg bij m’n krantenabonnement, m’n gasstel, m’n kinderstoel (nauwelijks gebruikt). Ik vraag er niet veel geld voor, maar nu staat het alleen maar in m’n schuur of op zolder te staan. Het ruimt op.

Toch staan er veel grotere spullen in de schuur en op zolder. M’n kinderwagen, babyledikantje en commode. Ik gebruik ze niet meer, ze staan daar maar, ik kan ze niet wegdoen. Het lukt me niet er afstand van te nemen. Is het me dan zo dierbaar, dat ook al heb ik het niet meer nodig, ik het nog zo graag wil bewaren? Of bewaar ik het omdat ik hoop dat ik er nog een keer gebruik van mag maken? Het zal wel een combinatie van zijn. Maar voorlopig verkoop ik één voor één m’n zolder leeg. Als de kinderstoel verkocht is, zet ik m’n verhuisdozen te koop. Nu al iemand interesse?

Geef een reactie

