Fashionblog

26 Aug

Voor alle fashiolista’s onder ons…

Er is een blogwedstrijd uitgeschreven waarin je jouw fashion-ei kwijt kan in combinatie met je briljante schrijfstijl. De winnaar mag voor 150 euro gaan shoppen in de dressesonly najaarscollectie. Dat vind ik leuk, maar ik ben niet zo’n scrapbook artiest en ik kan wel photoshoppen, maar nooit zo mooi en ik moet linken naar de najaarstrends en die ken ik eigenlijk niet. Bloggen gaat me goed af als ik ergens een passie voor heb of gewoon een gevoel.

Misschien is dit wel een mooie kans om te kijken of ik ook zakelijk een opdracht kan uitvoeren die me minder aanstaat. Dus wie weet verschijnt er hier binnenkort een blog over najaarsmode met hele mooie plaatjes en loop ik dit najaar in een te hippe outfit…
Of misschien ben jij dat wel! Want je kan natuurlijk ook zelf meedoen.

Wie doet er mee?

Eén reactie to “Fashionblog”

  1. Man Teng 31 augustus 2011 bij 00:17 #

    Thanks voor de tip! Ik ga denk ik wel meedoen, als ik de tijd kan vinden. Ik vind het altijd leuk om collages te maken, maar meestal komt het er maar niets van 😛

Geef een reactie

