Mijn warme najaarsmode

4 Sep

Het leuke van zo’n blogwedstrijd is dat je ook weer eens iets nieuws ontdekt. Ik kende in ieder geval dressesonly.nl nog niet en heb er een hoop leuke jurken gezien. De collage die ik heb gemaakt voor dit najaar hadden er wel drie kunnen zijn, een warme, een coole en een fetisj. Ik vond de warme toch het mooist, deze herfst hoop ik er zo bij te lopen.

  • jurk Noor van Ana Alcazar, € 119,95 via dressesonly
  • oorbellen leaf rain van Pearl by Simone,  € 21,95 via dressesonly
  • de sjaal tribe chestnut is van Modstrom, € 29,95 via dressesonly
  • armband Coco Gold van Pearl by Simone, € 29,95 via dressesonly
  • tas: Day Birger et Mikkelsen, $ 220 via net-a-porter
  • de laarzen zijn van H&M, € 79,95
2 Reacties to “Mijn warme najaarsmode”

  1. glasmetwater 4 september 2011 bij 18:16 #

    Echt supermooi

  2. Sandrikus 5 september 2011 bij 09:44 #

    Helemaal leuk! Ik zo het zo aanschaffen!

Geef een reactie

