Tweede poging

9 Sep

Ik moet echt nog leren, dat is duidelijk. Eerste internetdate niet gelukt. Het mailen was leuk, aantrekkingskracht ontbrak totaal, van mijn kant dan. Sterker nog, er was helemaal niks mis met de man, hij was leuker dan op de foto, maar ik merkte een soort van afschuw als hij toenadering zocht. Dat is erg, toch?
Meteen dezelfde avond in de rebound nog op iemand gereageerd. Daar nu sinds een paar dagen contact mee. En ik merk dat de klik hier beter is. Dezelfde muzieksmaak, dezelfde boeken en films. Blijkt dat we een tijdje op het zelfde bedrijventerrein hebben gewerkt, alleen niet tegelijkertijd. Grappig. Ik vind het spannend om te zien of ik bericht heb. En bij ieder bericht vind ik hem leuker, wordt hij meer een persoon voor me in plaats van een plaatje met wat steekwoorden. In het begin zat er dagen tussen een bericht, nu schrijven we elkaar elk bijna ieder uur. Ik had met mezelf afgesproken om wat eerder af te spreken. Dan hoef ik tenminste niet zoveel tijd en energie te steken in iemand die ik niet aantrekkelijk vind. Blijkbaar denkt hij er net zo over, want hij wil afspreken. Leuk!!!  Hij heeft me z’n telefoonnummer gegeven. Zal ik ‘m even bellen of stuur ik ‘m een sms? Of mail ik hem mijn nummer terug en wacht af? Haha, gezonde spanning, leuk. Ik zeg Cas UIT, Rick AAN.

Geef een reactie

