Even (verplicht) doorlezen

11 Sep

 

Ik kom niet door mijn boek heen. Dat ligt niet aan mijn boek, maar aan mij of misschien toch wel aan het boek. Ik ben het niet eens met een wending in het boek, vind dat het zo’n stomme kant opgaat. Ik heb driekwart van het boek razendsnel uitgelezen. Goed geschreven thriller met veel vaart erin en dan gaat opeens de verkeerde persoon dood en wordt het bureau waar het om draait opgeheven en vind ik er niks meer aan. En nu ligt het boek al weken op mijn bank te wachten tot ik het uitlees. En één keer in de zoveel tijd lees ik dan een paar pagina’s en zodra ik er een kans toezie, leg ik het weer weg. Ik wil het wel uitlezen, ik hou niet van verhalen die niet af zijn, ik voel me ertoe verplicht. Dus… ik ga die 75 pagina’s nu lezen en dan heb ik vanmiddag het boek uit! Pffft.

3 Reacties to “Even (verplicht) doorlezen”

  1. Man Teng 11 september 2011 bij 22:00 #

    Heb je het boek al uitgelezen nu? XD

    • meerdanooit 11 september 2011 bij 22:17 #

      Ahum… nee. Nog 33 bladzijden. Bijna uit!

      • meerdanooit 11 september 2011 bij 23:49 #

        Uit! En me maar even over het niet eens zijn met de wending heen gezet en dan loopt het toch nog redelijk af.

Geef een reactie

