Bye bye blog?

14 Sep

Dan zit je je blog bij te werken en zie je opeens dat er onwijs veel pageviews zijn. Leuk denk je nog. Maar dan zie je in je statistieken dat alle kliks van één persoon komen, die één voor één al je artikelen zit te lezen en die binnengekomen is via een zoekterm die zo op jou slaat… Dat kan maar één iemand zijn, dat detail heb je maar aan één iemand verteld.

M’n zus leest mee.

Nee hè, waarom nou? Ik kijk al m’n blogs na. Staat er iets tussen wat ze niet weet? Ja, genoeg. Mag ze dat niet weten dan? Ja heus wel, maar toch. De details van mijn relatie met mijn ex en wat die met mij gedaan hebben en nog steeds doen, kent ze niet. En wat ik met James en Cole gehad heb en dat voor mij betekende ook niet. Ik weet nu al dat ik niet meer zo vrij zal zijn in het opschrijven van de dingen die ik voel en meemaak. En daar baal ik echt van. Ik was zo blij met dit plekje.

Maar ja, het is niet anders.
Dag anoniem bloggen. Dag blog?

3 Reacties to “Bye bye blog?”

  1. Man Teng 15 september 2011 bij 00:35 #

    Oops… tjah, misschieen een meer anonieme blog aanmaken als je dit heel erg vervelend vind? Kan begrijpen dat je dan niet zo vrij zal alles meer zult opschrijven. Ik heb zelf ook een zus en ze leest ook vrolijk mee met mijn blog. Niet zo erg natuurlijk, omdat het niet al te persoonlijk is.

  2. Sandrikus 15 september 2011 bij 12:57 #

    Ik zeg, gewoon doorschrijven… Mijn moeder leest mee op mijn blog en ze geageerd ook gerust met “mama” heel ergelijk, maar ik ga vrolijk door (en natuurlijk hou ik in m’n achterhoofd dat het gelezen word)

  3. Hannah 17 september 2011 bij 12:44 #

    Ik zeg ook gewoon doorschrijven 😉

Geef een reactie

