Mailen, bellen, zien!

18 Sep

Net voor het eerst met Rick gesproken. Hij klinkt een beetje als een oude fling van mij. Mijn vriendinnen en ik noemden hem oranje boxer. Dat was zijn geluksonderbroek, maar voor mij een reden om mijn broek aan te houden. Gaat die spijkerbroek uit, verschijnt daaronder een felle, bijna lichtgevende oranje boxer. Ik kon m’n lachen bijna niet houden, wat een afknapper. En Rick klinkt door de telefoon wel een beetje als hem, verder was oranje boxer een hele leuke jongen, dus dat zegt helemaal niks.

De eerste keer bellen met iemand die je niet kent, moet appeltje eitje zijn voor een ex-telemarketeer, behalve dat je daar natuurlijk niet jezelf verkoopt. Ik was dus best een beetje zenuwachtig. We starten allebei verlegen en een beetje lacherig, maar daarna kletsen we alsof we elkaar al jaren kennen. Tot hij opeens vraagt wat voor werk m’n vader doet… Wat is dat nou weer voor een vraag. Dat zet ons meteen weer een beetje terug. Af en toe hoor ik het oranje boxer lachje door z’n verhaal heen, maar het hele gesprek voelt verder vertrouwd. Grappig… We hebben misschien wel een uur met elkaar gebeld. Niet gek voor de eerste keer! Had ik al verteld dat hij gitaarleraar van beroep is? Dat vind ik nou leuk!

We hebben nu alweer even geleden opgehangen en een paar smsjes heen en weer gestuurd en het voelt nog steeds goed. Van twee kanten. Volgend weekend zien we elkaar. Spannende tijd hoor met dat internetdaten!

Geef een reactie

