Balen

23 Sep

M’n date gaat niet door morgen. M’n auto heeft er voor de derde keer in drie weken de brui aan gegeven en deze keer was fataal. Reparatie is niet zo duur, maar kan pas op een werkdag… maandag dus. Ik heb morgen eerst een strandfeest in Hoek van Holland. Daar ga ik nu dus met de trein heen. Mijn zoon zou daar blijven en ik met de auto op en neer naar de date, maar de reistijd naar de date met het openbaar vervoer is 2,5 uur en terug ook… En dan moet ik daarna van Hoek van Holland nog 1,5 uur naar huis in de trein met een klein doodmoe jongetje. Dat gaat ‘m niet worden… Dus morgen met de trein naar Hoek van Holland en dan weer terug naar huis. Balen zeg.

Geef een reactie

