Flirten met Joost

24 Sep

Ik kwam aan bij een strandfeest en iedereen was er al, ik kende alleen de jarige. Er stonden mensen bij het strandhuisje, er stond een groepje op een steiger en er zat een groepje in de zon achter het windscherm. Die laatste plek leek mij de lekkerste, maar dat zou wel erg proppen en intiem worden voor een groep mensen die je niet kent. Een hoop mannen, vrouwen en kinderen en voor mij werd bij het voorstellen volstrekt niet duidelijk wie bij wie hoorde en wie er single was. Als er al singles waren. Nou minimaal twee. Want die mannen waren al aan het flirten geslagen. Maar toen de zoon van één van hen begon te huilen en hij daar tegelijk met de mama op afliep bleek wel weer dat flirten helemaal niks zegt over je relatiestatus.
Hoe zou dat met die andere man zitten? Hij was duidelijk in me geïnteresseerd en ik vond hem ook leuk. Een hele relaxte jongen, één dag niet geschoren, hoed en zonnebril en ja dat zag er wel goed uit. Maar ach, daarvoor was ik helemaal niet op dit feestje. Ik hield me dus niet met hem bezig, maar voelde steeds zijn blik. Af en toe als er een stilte viel, stelde hij mij een directe vraag, meestal werd ik gered doordat er iets met een van de kinderen was. Maar aan het eind van de dag zaten we naast elkaar. We raakten in gesprek, hij bleek één straat verderop te wonen, dan waar ik een tijd gewoond heb. Misschien dat daarom zijn gezicht zo vertrouwd voelde. Hij woont er nu ook niet meer, maar in Den Haag. We raken in gesprek over die stad, over de politiek, over de PVV en de shock waarin de Hagenaren zijn geraakt na het ronduit asociale gedrag in de Tweede Kamer. Terwijl Hagenezen daar natuurlijk om moeten lachen. Hij vraagt me rechtstreeks naar de vader van mijn kind. Ik vertel dat wij uit elkaar zijn. Hij vind me stoer en heeft veel respect voor single moeders. Hij schuift zijn stoel dichter bij die van mij. Hij is echt heel leuk. We nemen nog een wijntje en praten verder over het jaar dat hij in Londen woonde. Dan gaat er een schaal eten rond. Het meisje dat rondgaat met het eten blijft nog even bij ons staan en zegt dan: ‘Pap, mama wil dat je nu bij haar komt.’
Dusssszz!

4 Reacties to “Flirten met Joost”

  1. Hannah 25 september 2011 bij 10:12 #

    Sjezus………maar waren ze dan ook niet happily divorced ofzo??? Wat heb je toch ook een idioten he!

    • meerdanooit 25 september 2011 bij 22:55 #

      Zeker happily, maar niet divorced 😦
      Voel ik me weer lullig hoor, voor die vrouw. Ben niet op iemands vent uit… maar ja. Ik kan ook niet ruiken hoe het zit met iemands relatie en ach… ze zal het wel van hen gewend zijn, denk ik. Toch voelde ´t echt.

  2. Hannah 28 september 2011 bij 09:35 #

    Je hoeft je toch niet lullig te voelen voor die vrouw, misschien kan je medelijden met haar hebben. Dat ze zo’n idiote man heeft. Maar jij hebt geen relatie en jij kan niet ruiken wie wel.
    Misschien hebben ze wel een open relatie 🙂

  3. Tony van den berg 29 maart 2015 bij 23:21 #

    ik heb vandaag 29-03-2015 een leuke blonde dame ontmoet en haar vriendin zwarthaar rijden in een witte auto in den haag ik ga morgen weer er naar toe zelfde tijd ze aten een mcfurie ik wil graag met hun in contact komen mijn naam Tony tel 0652580013 ze waren tegelijk met mij naar buiten gegaan ik was met mijn vrienden.op de parkeerplaats
    ik wil graag die blonde dame willen afspreken. zij weten welke mcdonalds van alphenlaan 108 den haag. bij de betjewolfstraat.

Geef een reactie

