Genietmomentje

1 Okt

Het nadeel van single moeder zijn is dat je voor elk wissewasje een oppas nodig hebt. In de praktijk betekent dat dat ik mijn zoon vaak meeneem. Vind hij vooral erg leuk.
En nu werd het tijd dat ik weer eens naar de kapper ging. Kapper, kost niet veel tijd, maar een 3-jarig jongetje meenemen en die dan zonder toezicht door die zaak laten banjeren… Geen goed idee. Dus toen mijn moeder aanbood om even langs te komen…
Zoonlief en ik hebben nu een prachtig nieuw kapsel. Dat wil zeggen, zoon is gekortwiekt en ik heb mooie nieuwe laagjes. Terwijl ik geknipt werd kon oma mooi even een rondje met hem doen. En nu heb ik dus een nieuw kapsel. En daar geniet ik echt al de hele dag van!

Geef een reactie

