Traantje wegpinken

5 Okt

Mijn date met Rick gaat niet door. Voor de derde keer, maar nu definitief. De eerste keer was m’n auto ermee opgehouden. De tweede keer belde m’n moeder dat we met de hele familie naar ’t Dolfinarium gingen. Dat zei ze later weer af, maar toen had hij al andere plannen. Nu hadden we voor zaterdag afgesproken. Ik had me al voorgenomen om voortaan sneller af te spreken, zodat je niet heel erg aan elkaar verslingerd raakt via de mail, terwijl je elkaar niet kent. Lichaamstaal is zo belangrijk. Hoe zijn z’n ogen, z’n stem hoe ziet hij eruit als hij lacht, wat is zijn lichaamshouding als hij staat, zit en loopt. Gewoon, wat voor vlees heb je in de kuip, daar moet je dus niet te lang mee wachten. Dat was nu dus voor de tweede keer alweer niet gelukt…

We hadden al veel gemaild, gebeld en ge-sms’t. Het voelde af en toe alsof ik al een beetje een vriendje had en nu kreeg ik net een mailtje van hem… hij is nog niet klaar voor een vaste relatie. Hij wil eerst zichzelf gaan ontwikkelen voor hij een lange relatie aangaat.
En daar zit ik dan te tranen… gedumpt via de mail nog voor we elkaar gezien hebben. Ik merk dat ik er echt een beetje verdrietig van ben. Om hem of om de manier waarop? Allebei denk ik… De derde wordt anders!

Geef een reactie

