Super ‘fright’ night

9 Okt

Vandaag zou ik met Rick uitgaan. Onze eerste date. Daar zag hij bij nader inzien toch maar van af. Ik had al oppas geregeld. M’n zoon zou bij opa en oma gaan logeren en dat wilde hij toch wel erg graag. Ik had eigenlijk helemaal geen zin om iets anders te doen. Lekker thuis, sippen op de bank. Daar was mijn goede vriend Marcel het helemaal niet mee eens. Hij stond erop dat ik met hem mee ging naar de film. Fright night. Hilarische horrorfilm, met een hele foute Colin Farrel. Daarna stond hij erop dat we cocktails gingen drinken. Gaan toch zeker niet sippen om Rick die je niet kent, kom op.

Film was fab, cocktails waren heerlijk en Marcel bracht me met z’n paraplu weer droog naar huis. En zo werd het nog een super leuke avond. Thanks Marcel, that’s what friends are for!

Hier nog het grappige nummer aan het einde van de film. 99 problems and a bitch ain’t one. Mensen in de zaal zongen het mee 🙂

Geef een reactie

