The perfect match

10 Okt

Ik werd wakker met vlinders in mijn buik. Ik weet niet meer wat ik had gedroomd, maar het was een heerlijke droom en ik werd wakker met zijn gezicht op m’n netvlies. Ik kreeg hem meteen de hele dag niet uit mijn gedachten.

Ik ken hem nog niet zo lang, maar vanaf het moment dat ik hem zag, voelde ik me op m’n gemak bij hem, liefde op het eerste gezicht, ik voelde meteen dat hij relatiemateriaal was.  Niet zo praktisch, want ik ken hem van m’n werk en we moesten nog heel wat onderhandelen. Dat ging gelukkig allemaal heel goed.
Hij ziet er heel onverwachts uit. Klein, lang haar en altijd heel erg kleurig gekleed. Dat klinkt geloof ik niet heel erg aantrekkelijk, maar dat is hij wel! Hij is heel relaxed en zeker van zichzelf, heel brutaal en eigenwijs, maar ook heel lief en grappig en dus zakelijk! We hebben samen een workshop gevolgd en die was werkelijk hilarisch. En toen iedereen iets over zichzelf moest vertellen, vertelde hij vol passie over zijn vriendin van wie hij die gympen had gehad, die hij werkelijk te afschuwelijk lelijk voor woorden vond, maar uit liefde voor haar met veel plezier droeg. Vond ik een mooi verhaal.
Jammer voor mij, superleuke man, enorme klik, maar hartstikke bezet.

Weken later sta ik op een feestje te kletsen met wat mensen. En hij komt aanlopen. Totaal onverwacht. Ik zie hem, mijn hart slaat een slag over. Hij komt recht op me af lopen met een big smile. Stopt dan bij de prachtig mooie vrouw met wie ik eerder stond te kletsen. Mag ik je even voorstellen? Dit is Femke, mijn wederhelft. Wow, she is gorgeous, in every way.
Nou ja, bij zo’n leuke man hoort natuurlijk ook een leuke vrouw…

En hoe makkelijk ik dit ook allemaal accepteer, ik blijf maar het gevoel houden dat hij bij mij hoort. Vanaf dag één had ik dat gevoel al, hij past bij me. Hij hoort bij me?

Als zij weggaan van  het feestje geeft hij me een knuffel. We hebben goed samen gewerkt zegt hij en weet je? Ik weet niet wat het is, maar ik vind je ontzettend leuk en heel erg lief! Ik heb een vriendin, dat weet je, maar damn!!! Hij geeft me een kus op m’n wang en dan loopt ‘ie weg.

Ik ben niet verliefd, he is not an option. En dan word ik wakker met zo’n droom. Wat moet ik daar nou weer mee? Nou niks dus. Als onze paden nog eens kruisen, zien we dan wel weer hoe het leven ervoor staat. Tot die tijd ga ik eens kijken of we astrologisch een match zijn.
Ja hoor, het perfecte paar…


Geef een reactie

