Hoe vind ik hem?

15 Okt

Hij heet Jesse en is 29 jaar. En hij vindt foto’s van mijn profiel leuk. En als ik dan inlog, blijken dat de foto van mij en m’n kind te zijn en de foto van alleen m’n zoon. Ik heb dat vrolijk op m’n profiel gezet, zodat mensen van tevoren weten waar ze met mij aan toe zijn. Ik ben namelijk, zoals een vriend me noemde: een leuke vrijstaande moeder.
Ik bekijk zijn foto en profiel en vindt hem leuk. Jesse, 29 jaar, IT consultant uit Utrecht. Meer weet ik niet van hem. Ik heb geen zin om het volle pond voor die datingsite te betalen, zo leuk is die site nou ook weer niet en die matches die ze maken…  dat betekent dat ik alleen maar kan aangeven dat ik hem leuk vind, maar ik kan hem geen bericht sturen. Elke dag liken we nu items en antwoorden uit elkaars profiel maar hoe kom ik met hem in contact? Ik heb dat al eerder gehad met een jongen die me een bericht stuurde, dat kon ik zonder volledig lidmaatschap niet openen, die vond ik binnen 2 seconden googlen.
Maar hoe ik deze jongen ook google en zoek op facebook, hyves, twitter en linkedin, ik kom hem niet tegen. Misschien is zijn naam te gewoon… Iemand nog tips?

Eén reactie to “Hoe vind ik hem?”

  1. Hannah 17 oktober 2011 bij 09:34 #

    He wat shit zeg, heeft hij niet meer persoonlijke, specifieke info in zijn profiel? Zijn naam klopt misschien niet omdat hij niet door zijn hele vriendenkring gevonden wilt worden.

    Oh en welke site is het? Ik ken iemand met een lidmaatschap op Relatieplanet…

Geef een reactie

