Lenny rocks big time

19 Okt

Ik ben naar Lenny Kravitz geweest in Ahoy. Wat was dat een gaaf concert.  Ik kan er heel veel over vertellen, maar je moet volgens mij even dit linkje lezen en dan weet je welk concert ik heb meegemaakt. Ik had maar zes mensen voor me staan, had een perfect uitzicht, heb gezongen, geschreeuwd, gesprongen en gedanst. Lenny stond daar een sexy rockgod te zijn en deed zijn ding en echt waar, dit was één van de gaafste concerten die ik heb meegemaakt. Kijk ook nog even naar de beelden op Flickr van 3fm en zeg me dat daar geen rockgod staat. Hij heeft het predikaat Gilf meer dan verdiend!

Geef een reactie

