Guys and their cars

21 Okt

Wat is dat toch met die mannen. Ik heb al een heleboel foto’s voorbij zien komen op de datingsites. En die zijn allemaal in te delen in categorieën, de webcamfoto, de vakantiefoto, de uitgaansfoto, de met vrienden foto. Die categorieën heb je bij vrouwen vast ook, logisch ook. Maar er zijn 2 categorieën foto’s die je bij vrouwen echt niet tegenkomt. De eerste categorie is echt te erg voor woorden en daar zal ik niet veel woorden aan vuil maken, dat is de foto van de vorige relatie, maar dan de vrouw eraf geknipt. Meestal niet zo charmant, want zoals dat gaat in relaties, als er een foto wordt gemaakt zit je lekker dicht tegen elkaar aan. Je ziet dus foto’s met een hap eruit, mannen met nog een hele lange blonde paardenstaart op hun schoot. Kan me niet voorstellen dat je geen leukere foto van jezelf hebt en anders ga je die dus gewoon even maken!

Neem een voorbeeld aan de mannen in de volgende categorie, dat zijn de mannen in hun auto. Op de bestuurdersstoel met of zonder riem, maar in de auto dus. Vind ik raar, dit is een datingsite, wil je toch een beetje goed voor de dag komen en dan kom je met een vage foto waarbij je in de auto zit? Misschien ligt het wel aan mij en dan moet je het me zeggen hoor, maar maak jij weleens een foto van jezelf, terwijl je aan het rijden bent? Ja? En plaats je die in het openbaar op het internet? Misschien willen ze op deze ‘nonchalante’ manier laten zien dat ze eigenaar zijn van een auto? En echt het zijn niet de foto’s van een open raampje waar die jongen heel nonchalant uithangt en waar de auto een vette Amerikaanse slee is. Het is een soort webcamfoto maar dan in de auto, recht van voren, klein beetje omhoog in het spiegeltje kijken en dan ‘klik’!
Hoe langer ik erover nadenk, hoe suffer ik het vind. Dus jongens, echt, niet meer doen!

Eén reactie to “Guys and their cars”

  1. Judith 23 oktober 2011 bij 13:52 #

    Snap ik ook niks van, kijk-mij-es-in-mn-auto-zitten foto’s… en al helemaal niet die met blonde paardestaart nog half ernaast. 🙂

Geef een reactie

