Mijn eigen boek

2 Nov

 

Ik kwam via Books & Tea een site tegen waarbij november de nationale write- a- novel maand is. Klinkt leuk, is leuk. Elke dag 1650 woorden schrijven en dan heb je aan het eind van de maand een boek. Dat stuur je dan in en krijg je in boekvorm teruggestuurd. Vind ik leuk. Maar een boek schrijven… waarover dan? Plot bedenken, het is al november, ik loop al 3000 woorden achter, maar ach, daar draait een beetje communicatieadviseur haar hand niet voor om. En dus maar begonnen, ik heb altijd al schrijver willen worden, dat kan je natuurlijk blijven roepen, maar je moet het natuurlijk wel een keertje doen. En of dit dan het format is? Maar het is een leuk idee en wie weet wat er uit voort komt.
Mensen, ik ben een boek aan het schrijven! Wie schrijft er mee?

4 Reacties to “Mijn eigen boek”

  1. akimwillems 3 november 2011 bij 09:41 #

    Leuk idee. Maar ik vind nergens op de site terug dat je het inderdaad in boekvorm toegestuurd krijgt als je 50.000 woorden haalt. Waar vind jij dat? 🙂

    • meerdanooit 3 november 2011 bij 10:50 #

      Bij de blog van http://www.booksandtea.nl. Zij en haar vriendinnen doen al voor de vierde keer mee. Eigenlijk vertrouw ik hen erop! 🙂
      En anders moet ik mijn manuscript maar meteen inleveren bij een uitgever, als ik het dan toch doe ga ik wel voor een juweeltje :-p

Trackbacks/Pingbacks

  1. 50.000 woorden in 1 maand | akim a.j. willems - 3 november 2011

    […] las erover bij meerdanooit die ‘t op haar beurt gehoord had van books&tea: nanowrimo of ‘national novel […]

  2. 50.000 woorden in 1 maand | Bibliotheca Studentica & Erotica - 3 november 2011

    […] las erover bij meerdanooit die ‘t op haar beurt gehoord had van books&tea: nanowrimo of ‘national novel […]

Geef een reactie

