Tranen met tuiten

21 Nov

Mijn broer gaat trouwen en ik ben er niet bij.


Januari vertrekt hij naar de liefde van z’n leven en dan trouwen ze in haar geboorteland. Dat al haar familie in Nederland woont, doet er voor de rechters in ons land niet toe. En mijn broer gaat niet wachten tot ze hier is. Dat kan niet eens. Zonder hun huwelijk zal mijn schoonzusje nooit in zijn huis wonen. Het huis dat hij voor hun geregeld heeft, waarmee hij steeds maar wacht met opknappen, omdat hij zo graag wil dat het ‘hun’ huis wordt in plaats van ‘zijn’ huis. Dit is de belangrijkste dag uit hun leven en de belangrijkste mensen uit hun leven zijn hier in Nederland en niet daar bij hen.

Ik gun hun zoveel meer. Dit kan toch beter en makkelijker. Ik gun mij veel meer. Ik gun het mezelf zo om bij de bruiloft van m’n broertje te zijn. Maar het zit er niet in. En ik ben er echt kapot van. Kom maar bij mij langs, postcodeloterij, ik kan je even hard gebruiken.

Eén reactie to “Tranen met tuiten”

  1. dinaboelhouwer 25 november 2011 bij 09:05 #

    He bah wat verschrikkelijk!

Geef een reactie

