I’m so excited

12 Dec


Hij belt me op. Ik zie zijn naam op het schermpje van m’n telefoon. Tot nu toe hebben we alleen met elkaar gesmst. Hoe zou zijn stem klinken? Zal ik opnemen? Ja, natuurlijk neem ik op!
Hij klinkt aardig en mannelijk tegelijk. Beetje Amsterdams. Hij praat met humor.
We praten tien minuten of zo. Ik begin verlegen, maar open al snel, hij stelt me op m’n gemak. Als we ophangen denk ik het meteen. Wat is hij leuk!
Een kwartiertje later zie ik in mijn mail dat hij er net zo over denkt. Leuk, vrijdag zien we elkaar!

Eén reactie to “I’m so excited”

  1. mynameisblonde 13 december 2011 bij 21:04 #

    Wat leuk en spannend! 🙂

Geef een reactie

