Koekje erbij?

6 Jan

Sommige mannen hebben ernstige behoefte aan een sigaret na de sex en hijsen zich dan dus weer snel in hun kleren om op mijn balkon een sigaretje te roken. Tja, no mercy. Deze jongen rookt gelukkig niet, maar weet je wat hij vraagt? Of ik koekjes heb. Hij vindt het lekker om koekjes te eten na het vrijen. Ik heb NOOIT koekjes in huis. Maar toevallig kwam ik de dag ervoor glutenvrije chocolate chip cookies tegen bij de Tuinen en die kon ik echt niet laten liggen. En ze zijn lekker… Hij weet niet eens dat ze glutenvrij zijn en eet er lekker van.

Leuke date dus? Ja, erg leuk! Vooralsnog…

2 Reacties to “Koekje erbij?”

  1. dina 7 januari 2012 bij 22:25 #

    Hihi! Ik heb ook liever koekjes dan een sigaret.

  2. Luis Duncan donara 1 februari 2012 bij 15:52 #

    “Red Sonja” is nu ook weer niet d t tenzij voor de Sien Eggers fans waar ik zeker niet toe behoor .

Geef een reactie

