Oproep: ben jij of ken jij…

8 Jan

En waar kom je elkaar tegen? Bij de McDonalds…

Hij met z’n dochter. Zij aan een happy meal, hij een cola en de krant. Hij waarschuwt me dat ik niet aan het tafeltje achter hen kan zitten omdat hij daar net z’n cola heeft laten vallen. Ik ga ergens anders zitten, met m’n rug naar hem toe, maar daar denkt zoonlief anders over en we ruilen van plaats. Nu zit ik recht tegenover de leuke man met onze kinderen tussen ons in.

Zijn dochter maakt als eerste contact. Ze zwaait met diamanten handboeien en vertelt dat ze naar de kindermassage is geweest en daarna naar Nemo en toen naar de bioscoop om Mega Mindy te kijken en nu zitten ze hier. Duidelijk gescheiden ouders, papadag verhaal. Zoveel mogelijk leuke dingen in één dag proppen en nu wil ze een ijsje. Mijn zoon begint te juichen, hij wil ook ijs. Leuke man gaat het halen en terwijl de twee kinderen rondjes door het restaurant rennen en af en toe een hapje ijs eten, praten wij over koetjes en kalfjes, waar ik woon en waar hij en hoe het gaat met de kinderen en het adres van die massagesalon. Dan gaan we naar buiten waar de kinderen samen spelen in de speeltuin. Totdat ik het zo koud krijg dat ik zeg dat we moeten gaan. En dan gaan we, geen nummers uitgewisseld, niks. Ik weet hoe oud z’n dochtertje is en hoe ze heet, dat hij nog een zoon heeft. Ik weet dat hij aantrekkelijk is en met kinderen om kan gaan. Ik weet in welk dorp hij woont en dat hij geen stadsmens is en wat weet hij van mij? Ongeveer hetzelfde, hoe oud mijn zoon is, hoe hij heet, waar ik ongeveer woon en dat ik single ben…

Dikke vette flirt, er dikker bovenop dan dit kom je het niet tegen en ik laat hem gewoon gaan, zonder nummers uit te wisselen, een afspraakje te maken helemaal niks.
En hij wilde echt wel met me uit… Maar ja, ik neem dan dus geen initiatief en nu heb ik spijt.
Ik weet dus waar hij zich elke week laat masseren op zaterdag. Misschien ook maar eens langs gaan. Of ouderwets een oproepje doen:

Jij: aantrekkelijke kale man, met V hals print T-shirt uit Monnickendam. Je was afgelopen zaterdag met je 4-jarige dochter in een McDonalds in Amsterdam. Ik: blonde vrouw,  moeder van volgens jou Spaans uitziende zoon, je kocht ijs voor ons. Onze kinderen hebben een marathon gerend in de Mac. Heb spijt dat we geen nummers uitgewisseld hebben. Voel wel voor een kopje koffie.

Herken je je in het bovenstaande verhaal, laat dan een berichtje achter.

4 Reacties to “Oproep: ben jij of ken jij…”

  1. Dina 9 januari 2012 bij 02:04 #

    Oh ik hoop zo dat je hem nog eens tegen komt!

  2. Tony van den berg 29 maart 2015 bij 22:11 #

    ik wil graag in contact komen met een blonde dame en haar vriendin zwart haar zij rijden in een witte auto in den haag de blond met blond haar dame lopen flirten ze durfde niet iets te doen. ook op de parkeerplaats niet toen ze tergelijkertijde naar buiten liepen ik wil graag met de blonde dame in contact komen. ik heet Tony. zij weten wie ik ben. dit was 29-03-2015. mijn o652580013 van alphenlaan in den haag. ze weten ook welke mc donalds
    suf dat ik niks deed. ik mis haar. ze is leuk en lief. en mooi

  3. Tony van den berg 29 maart 2015 bij 22:14 #

    woon op de van alphenlaan in den haag 108. ik zat schuin tegen over haar in de mc donalds.ze hebben op de parkeerplaats nog even staan wachten.

Geef een reactie

