Me sooooo happy!

16 Jan

Me voorgenomen om m’n werk meer naar m’n hand te zetten dit jaar. Mezelf uitgedaagd om op een andere plek terecht te komen. Ik werk voor de verkeerde bestuurder en weet precies voor welke ik wel wil werken. Hoe kom ik daar terecht?
En niet alleen wil ik voor die andere bestuurder werken, ik wil ook meer schrijven. Ik vind het leuk en ben er goed in. Het gaat me gemakkelijk af. Hoe zorg ik ervoor dat ik meer schrijfopdrachten krijg?

Ik ben maar begonnen met het schrijven van blogs voor die bestuurder. Ik mailde hem dat ik niet weet of het hem leuk lijkt om af en toe ergens een column te schrijven, maar dat ik wat had geschreven ter inspiratie om te laten zien wat kan en hoe hij er wat meer uit zou kunnen halen. Daar heeft hij niet om gevraagd, maar hij is ze wel gaan lezen, redigeren, wijzigen… en plaatsen. Vorige week heeft hij mijn baas gevraagd of ik voor hem mag komen werken. Vanaf morgen is hij mijn nieuwe bestuurder. Yes! Het jaar is nog maar net begonnen, maar gaat nu al heel goed. Vanaf volgende week werk ik voor de bestuurder die ik wil en mag ik in ieder geval zijn columns gaan schrijven. Me soooo happy!

Geef een reactie

