Projectmatig vs romantisch

1 Feb

Echt ik moet dit even kwijt. Ik stuurde een flirt naar een leuke jongen op mijn datingsite. Hij reageerde verrast. Er waren niet veel dames die hem spontaan een berichtje stuurden. Hij leek mij een hele leuke jongen dus ik snap niet zo goed, waarom niet. Anyways, hij begint me te mailen en ik schrik me rot, hij wil dat we samen (hoe romantisch) het projectteam van Project SUE vormen, wat als ultieme doel heeft om Samen Uit Eten te gaan. Dit alles dient terdege voorbereid te worden om uiteindelijk een hoog rendement te behalen, waarin het hoge rendement een tweede afspraakje is. Overigens vindt hij het van mij een erg belangrijke eigenschap dat ik romantisch ben???

Lief als ik ben gaf ik hem nog een tweede kans, maar toen begon hij over project EBOEW (een biertje of een wijntje), wat vooraf gaat aan SUE of EMEK (eerst maar eens koffie). Echt nu hebben we al drie keer heen en weer gemaild, maar hij heeft me nog geen één persoonlijke vraag gesteld. Hij wil alleen maar dat etentje. Alsof ik op basis van die foto met hem ga eten… ECHT, ik ben afgehaakt hoor!! Mr. Projectman!

Eén reactie to “Projectmatig vs romantisch”

  1. Dina 2 februari 2012 bij 09:42 #

    Snap je helemaal, hij lijkt niet echt geïnteresseerd ofzo!

Geef een reactie

