Even out of touch

20 Feb

Ik zit al dagenlang zonder internet. Ik voel me zo enorm afgesloten van de buitenwereld. Geen idee meer wat er gebeurt op facebook en twitter, mijn blog al een hele week niet bij kunnen houden. En ondertussen eindelijk eens mijn boek uitgelezen, stapels was opgevouwen, ramen weer eens gelapt, aan een nieuw boek begonnen en aan het bedenken wanneer het moment komt dat een date je vriendje wordt. Ik vind hem eigenlijk al wel mijn vriendje, het voelt in elk geval zo, maar vindt hij dat ook? En is dat iets wat we moeten benoemen? Of gaat dat gewoon vanzelf en praten we daar niet over? We vinden elkaar allebei erg leuk, maar wanneer is het moment dat we allebei besluiten er voor te gaan? Wanneer mag hij mijn zoon zien? Allemaal vragen, leuke vragen gelukkig die nu door mijn hoofd spelen. En ondertussen draai ik weer cd’tjes, vind weer allemaal muziek terug, waarvan ik dacht dat ik het kwijt was en dans en zing ik de hele dag. Niet zo gek toch, even zo’n internetloze periode.

Geef een reactie

