Wat kan het zijn?

27 Feb

Er is iets. Het is ergens vreselijk misgegaan in zijn leven. Al een hele tijd geleden, maar soms plukt hij daar in het nu alsnog de vruchten van. Hij zit er erg mee, maar kent me nog niet goed genoeg om te delen of toch wel? Hij twijfelt, ik ook. Hij is bang dat als hij het vertelt hij me verliest. Ik vertel hem dat het tegenovergestelde waar is. Als je niet met me deelt, verlies je me sowieso. Wat is dan beter? Nu nog even onbezonnen genieten of vertellen? Vertel maar. Ik ben wat gewend, kijk niet overal meer van op, vertel maar. Vanavond vertelt hij.

Geef een reactie

