Look-a-like

10 Apr

Ik kijk naar een film en zie hem erin acteren. Ja, echt. Dat magere koppie, die sterke trekken, die tomeloze ambitie, maar doorwerken terwijl anderen allang al plezier aan het maken zijn. Ik ben natuurlijk weer totaal aan het doordraven, want waar mijn vriendje een Marokkaanse man is ben ik naar Cool Runnings aan het kijken, een film over ‘a Jamaican bobsled team.’ Maar echt alsof ik naar hem aan het kijken ben. Heb die film toch al 100 keer gezien, maar nooit eerder viel deze acteur me echt op, nu kan ik m’n ogen niet van hem afhouden. Misschien zijn het wel z’n lippen. Anyways, ik wist wel dat ik aan het doordraven was, dus dat laat ik verder niemand weten, totdat hij me belt. Hij moet me echt even spreken, hij zit namelijk een serie te kijken en daar speelt een vrouw in en die lijkt precies op mij. Echt waar… zo gaan onze gedachten!

Geef een reactie

