Timmertalent gezocht

13 Mei

De zijkant van m’n kast moet er nog ingetimmerd worden. Dat en het gevoel om elkaar in ieder geval nog een keer gezien te hebben nadat ik ‘m verteld heb dat ik zwanger was. Om het boek definitief te sluiten.
Ik denk dat hij er bang voor is, want hij belt steeds om af te spreken en iedere keer komt er dan wat tussen. Vandaag was zijn laatste kans. Hij had niks te doen vanavond. Ik zou laten weten hoe laat ik thuis was en dan zou hij langs komen. Maar toen ik om half 8 belde, zat hij nog midden in een klus. Om 22.15 uur was hij klaar en gaf hij aan dat hij nu erg moe was, tja ik ook.
En behalve moe, ben ik er ook klaar mee. Ik had mezelf beloofd dat dit de laatste keer was dat ik hem zou zien. Een raar soort behoefte van mij aan afscheid. Hij zegt dat hij morgen langs komt, ik lach hem uit. Dit was het, meer is er niet, het was nu of nooit. Ik wilde alleen maar gedag zeggen, maar dat eeuwige uitstellen… Dan maar geen gedag.

Gisteren begon het bloeden. En dat gaat gestaag door, gepaard met buikkrampen. Ik krijg vrede met mijn abortus. De natuur had andere plannen met me, blijkbaar.

Dag vader van niks.
Dag baby die niet van mij mocht zijn.
Welkom timmertalent, waarmee ik zelf dat zijpaneel in mijn kast ram!

2 Reacties to “Timmertalent gezocht”

  1. Nanda 14 mei 2012 bij 06:23 #

    Je hebt hem genoeg kansen gegeven, hij heeft ze niet gegrepen.
    Sterkte de komende tijd…

Geef een reactie

