Niet te filmen, zo duur

14 Mei

De realiteit van de economische crisis is nog niet overal doorgedrongen. Waar ik er begin dit jaar netto 150 euro per maand op achteruit ging alleen nog maar vanwege de kinderopvang, denken ze bij het Hilton Hotel Soestduinen nog dat er geen einde aan onze portemonnees komt. En dus vragen zij € 8,50 voor een portie bitterballen, 8 euro voor een blikje bier uit de minibar en een uurtje wifi? 9 euro. Ik schrok me rot. Ik zag niemand er gebruik van maken. De bar zat vol, maar er ging geen bitterbal over de toonbank. We hadden allemaal laptops en smartphones mee, maar voor deze prijs ging er niemand online. En de borg van 50 euro die onze groep per kamer moest betalen voor de spullen uit de minibar werd weer keurig terugbetaald na drie dagen. Wij hadden een groepsarrangement waar van alles en nog wat in zat, maar wat hadden ze nog aan ons kunnen verdienen als die prijzen normaal waren geweest. We hadden het als groep erg gezellig met elkaar en daar hadden we best op willen eten, drinken, feesten, maar dit ging ons echt te ver. Tegen onze principes in. En dus namen we niks en schrijven we een brief naar de directie en twitteren en facebooken we ons suf tegen deze maffe prijzen.

Lief Hilton hotel, we zitten met heel Nederland in een economische crisis en hebben niet zoveel geld meer te besteden. Uw prijzen zijn niet meer van deze tijd. En los van die economische crisis ben ik niet gewend te betalen voor wifi. Dat is een service. Een service die u zich ongetwijfeld kunt veroorloven. Het zou wat goodwill kweken bij ons armlastige klanten. Ik neem toch aan dat Paris onze bitterballen niet nodig om haar boodschappen van te kunnen doen…
Dus hierbij een oproep: Hilton, pas uw prijzen aan!

3 Reacties to “Niet te filmen, zo duur”

  1. Nanda 15 mei 2012 bij 06:30 #

    Ben benieuwd of ze er wat mee doen. Die prijzen zijn werkelijk absurd. Eigenlijk alle prijzen zijn tegenwoordig belachelijk hoog. Maar vooral de horeca. En ga maar eens naar een pretpark met je gezin…je loopt er op leeg! Ik ga dan ook steeds meer van dat soort dingen vermijden 😦

  2. dina 15 mei 2012 bij 07:59 #

    Betalen voor wifi is echt absurd! De bitterballen, tsja..Dat kosten ze hier in de kroeg ook.

  3. meerdanooit 16 mei 2012 bij 14:44 #

    Ik kreeg net het feedback formulier van het Hilton. Dat ga ik maar een stevig invullen!

Geef een reactie

