Bizarre week

19 Mei

Met Moederdag met zusje en ons kroost naar Nijntje de musical geweest. Superlief en schattig.

De jongen die ik heel erg leuk vond, maar ik was al aan het daten met een ander en hij wilde wel onhold belt me om te vragen hoe het ervoor staat en we gaan we binnenkort op date.

Mijn moeder ging met me mee naar de abortuskliniek. Wat een bijzonder aparte ervaring en wat een lieve mensen werken daar! Het is natuurlijk vreselijk, maar zij doen er alles aan om je een goed gevoel te geven.

Een hele dag op een boekenmarkt in Vaassen gestaan met mijn vader. Goed weer en redelijk verkocht. Was stuk daarna, maar het is altijd zo leuk om te doen.

Serieus ten huwelijk gevraagd, inclusief adoptie van mijn zoon.

Eén maand eerder en ik had ja gezegd, maar nu het huwelijksaanzoek afgewezen. Wel m’n kast gemaakt.

De jongen die ik vorige week in het hotel ontmoette en waarmee ik de cursus had en waarvan ik dacht dat hij me wel leuk vond, liet er geen gras over groeien en mailde me deze week. We hebben wat heen en weer gemaild. Hij wil wel wat communicatietips van mij inruil voor poolles. Sounds like a date.

De onholdjongen en ik proberen een datum te prikken, maar het lukt niet, meestal omdat hij zo’n drukke agenda heeft. En terwijl ik aan het klinieken en boekenmarkten ben vraagt hij of het desnoods diezelfde avond nog kan… Hij kan er niet tegen dat het weer twee weken opgeschoven moet. Ik kan niet, maar beschouw het maar als een goed teken.

Krijg kaartjes voor Dolf Jansen, Roué Verveer en Esperanza Spalding in m’n schoot geworpen en terwijl ik zit te bedenken waar ik de oppas vandaan haal, belt m’n broertje me om te vragen wanneer zijn neefje eindelijk weer eens komt logeren.

En nu een rustig weekend om even bij te komen en op te laden. Ik heb besloten dat ik me volgende week trakteer op de kapper en op een vrije dag. Ik heb het verdiend!

Eén reactie to “Bizarre week”

  1. Nanda 20 mei 2012 bij 07:30 #

    Inderdaad een bizarre week maar het meest leuke dingen om op terug of naar uit te kijken. Prettig afleiding wellicht. Enne…aan belangstelling geen gebrek!
    You go, girl!
    Fijne zondag 🙂

Geef een reactie

