Mijn goede week!

21 Mei

Sportief begin van de week. Gisteren mijn eerste zumbales gevolgd. Op dvd. Beetje jammer dat de basis dvd en de twenty minutes workout miste. Kwam nu meteen bij het gevorderde programma uit. Goeie warming up, 30 minuten dansen en goeie cooldown oefeningen. Vandaag op de fiets naar m’n werk gegaan. Eén uur heen en één uur terug. Morgen weer aan de zumba. Woensdag verwen ik mezelf dan intellectueel met m’n opleiding en donderdag mag ik weer met zumba aan de slag. Donderdag en vrijdag ben ik vrij. Het belooft heerlijk weer te worden. En daar ga ik van genieten!Vandaag ben ik naar de kapper geweest. Heerlijk. Dit wordt een verwenweekje.
Benieuwd of ik morgen spierpijn heb 🙂

2 Reacties to “Mijn goede week!”

  1. dina 23 mei 2012 bij 08:56 #

    En heb je spierpijn?

Geef een reactie

