De perfecte dag

25 Mei

We worden wakker en ontbijten samen. We mutsen nog een beetje door het huis en pakken ondertussen rustig onze spullen in. Dan lopen we naar de bushalte, de bus komt er meteen aan. Er staat nog tegoed op mijn chipkaart en zo rijden we in volle vaart naar het zwembad. Daar is het lekker rustig want het is een gewone doordeweekse dag!

De badmeester is een goede vriend van me, hij vindt het geen probleem om even de zwembandjes op te blazen en dan is het de hele dag dolle pret. Van de glijbaan en nog een keer, mama natspetteren en rennen en springen en duiken. Samen een patatje eten en dan gewoon weer zwemmen. Van het grote bad naar het kleine bad en weer terug. En zo vliegt de dag voorbij. Als we thuis zijn maak ik van de kliekjes een lekkere maaltijdsalade en als het eigenlijk allang al bedtijd is, gaan we samen nog even naar buiten om een ijsje te halen. Samen zitten we dan nog even op het balkon en overkijken onze buurt terwijl we het ijsje opeten. Wat een heerlijke dag.

Vandaag wordt het net zo’n mooie dag, maar dan een beetje anders. Hij is namelijk naar de crèche en ik heb de hele dag voor mezelf. Alle rotklusjes al gedaan en nu dus volop genieten!

3 Reacties to “De perfecte dag”

  1. Nanda 25 mei 2012 bij 12:00 #

    Wat een lief blogje. Ik zie het helemaal voor me en geniet een beetje mee op afstand. Fijne dag vandaag!

  2. dina 25 mei 2012 bij 22:00 #

    Ik hoop dat je ontzettend genoten hebt vandaag!

    • meerdanooit 26 mei 2012 bij 09:30 #

      Ik heb ontzettend genoten. Van de zon op m’n balkon. Later op de dag een terrasje gepakt en daarna lekker uit eten geweest om vervolgens naar het theater te gaan. Het was een heerlijke dag!

Geef een reactie

