Genieten in het kwadraat

28 Mei

De afgelopen dagen bestonden uit zwembad, strand, terrasjes pakken, een eerste date, mooie jurkjes, uit eten gaan, bbq, cabaret, shoppen, zonsondergang, oesters, Chardonnay, ontbijt op bed met verse jus en aardbeien. Ik heb zo genoten van al die mensen en liefde om me heen, ik voelde me echt op en top vrouw en nu zijn die dagen weer om. Morgen gewoon weer aan het werk net als de rest van Nederland. Dit was wel echt genieten in het kwadraat. Hier kan ik tot ver na de zomervakantie op teren. Wow!

Eén reactie to “Genieten in het kwadraat”

  1. Nanda 29 mei 2012 bij 11:56 #

    You go girl!

Geef een reactie

