Roland Garros

31 Mei

Ik ben vrij en het regent. Een uitstekende dag om naar Roland Garros te kijken. En ik heb mazzel, er spelen vandaag twee Nederlanders. Robin Haase en Arantxa Rus. Maar daar is de eerste bummer al. De wedstrijd van Haase wordt niet uitgezonden, omdat de franse regie geen camera’s heeft bij court 5. Het is namelijk geen showcourt. De Nederlandse commentator legt uit dat wij ook één cameraman bij ons hebben van de Nederlandse televisie. Dat die nu wel bij court 5 staat en aan het filmen is, daar wordt dan later op de dag een verslag van gemaakt en uitgezonden… Ja, nuttig. Ik volg de stand dan maar via de site van Roland Garros. Haase heeft de eerste set verloren en in de tweede set gaat het gelijk op, Rus speelt straks op een baan waar wel camera’s bij staan.

Nu wordt een wedstrijd uitgezonden tussen Gajdosova (never heard of her) en Wozniacki. Retesaai, ze laten steeds toeschouwers zien die een dutje doen op de tribune. En dan valt het me op dat Wozniacki schoenen draagt van Stella McCartney. Deze modeontwerpster heeft dus ook een sportlijn met sportschoenen. Nu kan het natuurlijk aan mij liggen, maar vind je dat niet ver gaan? Sportschoenen niet van Nike, Puma of Adidas, maar van Stella McCartney. Zie je het andersom al voor je? Een haute couture galajurk van een sportmerk. Nou ja, ik ben in ieder geval weer even wakker. Hopen dat het snel voorbij is en wij naar onze Nederlandse dame kunnen kijken. En ondertussen roep ik vanaf de bank naar mijn laptop: Hup Haase!

Voor de liefhebbers: de site waarop de hele Adidas sportcollectie van Stella McCartney staat.

Eén reactie to “Roland Garros”

  1. Dina 31 mei 2012 bij 23:13 #

    Flauw zeg. Ben je eens vrij, regent het.

Geef een reactie

