Goed advies

1 Jun

Een keertje geluisterd naar goed advies… Ik hoorde een geluid aan m’n auto dat er niet hoorde. Advies: ga ermee naar de garage, waarop mijn antwoord was, maar ik heb nu geen geld. Als mijn belastinggeld binnen is dan ga ik wel. Advies: dan kost het je straks ook al je belastinggeld. Nu zit er misschien een klemmetje los en kost het vervangen ervan 30 euro, straks ligt je hele uitlaat eraf en ben je veel verder van huis. Naar de garage gegaan. Was inderdaad een klemmetje, wordt maandag vervangen en kost ongeveer niks… Jippie!!!

2 Reacties to “Goed advies”

  1. Dina 2 juni 2012 bij 07:54 #

    Meevaller, meestal ben je bij de garage een vermogen kwijt.

    • meerdanooit 2 juni 2012 bij 10:29 #

      Ik dus ook! Daarom ben ik blij dat ik er nu een keertje op tijd bij ben!

Geef een reactie

