Cole is terug

3 Jun

Ik zag zijn auto staan. Dat voelde zo vertrouwd. Pas toen ik allang en breed weer boven was, bedacht ik me dat dat helemaal niet kon. Ik stuurde hem een bericht om te vragen wat hij hier deed en of het voor even of altijd was. Voor altijd dus. Zijn huurders hadden de woning redelijk uitgewoond en hij was al het hele weekend aan het klussen, maar kon nu wel even langs komen. Daar had ik even geen zin in. Wil me er iets langer op verheugen. Maar Cole is terug (zie oa deze blog) en dat precies vlak voor het EK. Het wordt weer een leuke tijd.

Eén reactie to “Cole is terug”

  1. Nanda 4 juni 2012 bij 07:48 #

    Ik heb een beetje teruggelezen. Weet niet precies hoe jullie relatie in elkaar steekt, maar het maakt je kennelijk blij. Geniet er van!

Geef een reactie

